مقالات مقالات .

مقالات

بهترين گيربكس خودرو


خودرو از قطعات مختلفي تشكيل شده كه موتور و گيربكس يكي از مهم ترين آن ها مي باشد. گيربكس ها هر كدام داراي كيفيت و جنس هاي مختلفي هستند به همين دليل خريد بهترين گيربكس خودرو اهميت بسياري داشته و بر روي كيفيت عملكردي خودرو شما بسيار تاثيرگذار است. بازرگاني راد ارائه كننده بهترين و باكيفيت ترين انواع گيربكس هاي خودرو است و شما با خريد گيربكس از اين مركز مي توانيد كيفيت خودروي خود را افزايش دهيد. در ادامه شما را با انواع گيربكس ها و عملكرد هر كدام آشنا خواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

گيربكس اتوماتيك

تعريف گيربكس : عامل هاي منتقل كننده نيرو مي باشد, سه بخش تشكيل دهنده گيربكس : كلاچ , جعبه دنده, ديفرانسيل كه هر كدام از اهميت ويژي برخوردار هستند.
وظيفه گيربكس نظم دادن به سرعت و گشتاورمورد نيازراننده در شرايط متفاوت است.
گشتاور:نيروي كه باعت دوران يا چرخش جسم مي شودرا گفته مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعميرات گيربكس را با مشاهده اين عوامل جدي بگيريد

گيربكس يا جعبه دنده(Gearbox) خودرو شما يك سيستم مكانيكي پيچيده است كه عملكرد نيرو را از موتور به ميل لنگ كنترل مي‌كند. به دليل گرما و اصطكاك ناشي از بسياري از اجزاي متحرك، گيربگس به مرور زمان بيش از ساير قسمت‌هاي خودرو خراب مي‌شود. از اين رو، تعميرات يا تعويض قطعات اجتناب‌ناپذير است، بنابراين ايده خوبي است كه با ديدن مشكل در گيربكس سريعاً خودروي خود را به تعميرگاه ببريد تا تعميرات گيربكس بر روي خودروي شما انجام شود. اما پرسشي كه اغلب از سوي صاحبان خودرو مطرح مي‌شود اين است كه: «با مشاهده چه عواملي مي‌توان پي بُرد كه گيربكس نياز به تعميرات دارد؟». ما در مقاله تعميرات گيربكس را با مشاهده اين عوامل جدي بگيريد به تشريح عوامل مرتبط با خرابي گيربكس مي‌پردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)